Se  apropie sarbatorile si putini reusesc sa imbine placutul cu utilul atunci cand vine vorba de cadouri !
Ei bine astazi la Carturesti, am avut placuta surpriza sa intalnim doi oameni speciali: doamna Adela Talpes si 
domnul Constantin Serban, ambii pasionati de o arta numita Oshibana sau arta aranjarii florilor presate. 

Cei doi ne-au propus sa participam la un atelier de creatie, unde am avut ocazia sa dam frau liber imaginatiei si sa transformam  florile presate  in cadouri personalizate. A fost ceva spectaculos, pentru ca am reusit sa ne distram si sa invatam ceva cu totul nou, chiar daca la inceput aveam emotii si inspiratia venea mai greu, pe parcurs si cu ajutorul indrumarii avute am reusit sa ne distram si chiar sa punem pe hartie, cu ajutorul florilor,  niste peisaje reusite !

Merita cu adevarat  fiecare minut petrecut, pentru ca, sincer chiar au fost niste momente unice si am ramas cu niste amintiri frumoase, indiferent ca  vrei sa faci un cadou, sau  vrei sa te relaxezi, atelierul de creatie GreenArts este locul potrivit ! 


Pagina Web :  http://www.greenarts.ro/


Pentru informatii suplimentare sunati la 0752 644 724.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top