Mereu am considerat ca activitatea unei scoli s-a schimbat. Cu atat de mult acces la informatie nu avem nici o scuza sa fim "prostuti", astfel din punctul meu de vedere in ziua de astazi  scoala ar trebui sa  iti deschida apetitul catre informatii, nu sa iti bage pe gat  acele informatii;  spun asta pentru ca din ce in ce mai multi oamenii privesc scoala ca pe ceva inutil; la urma urmelor dece nu ar face asta ? In fiecare zi ai de a face cu un sistem greoi care iti umple capul cu multe tapenii.

Insa exista si o parte buna; selectia naturala isi face datoria, daca chiar iti doresti sa ai bani sau sa faci ceva cu viata ta, o sa ajungi incet incet sa intelegi ca trebuie sa asimilezi selectiv informatiile pe care scoala ti le ofera, iar pe langa asta trebuie sa faci multa munca de documentare, altfel risti sa renunti la ideea ca "knowledge is power" si sa speri ca o sa dai lovitura jucand la cacealma, iar daca faci lucrul asta, viata are grija ca mai devreme sau mai tarziu sa iti pune capac.

Am scris  asta pentru ca imi place sa cred ca mai sunt oameni care impartasesc macar jumatate din ce am spus eu mai sus, sau care poate vor avea un subiect pe baza caruia sa reflecteze, oricum la urma urmei toti suntem buni la ceva, iar principii precum: egalitatea sau dreptul la opinie trebuie castigate, ca sa ai opiniile tale trebuie sa arati mai intai ca ai un cap pe umeri, iar ca sa fii egal ,si nu ma refer sa fii la fel de prost ca altii, trebuie sa castigi egalitate printre oamenii care chiar au facut ceva cu viata lor, s-au afirmat si au ajuns sa fie foarte buni in ceea ce fac.

Daca tu crezi ca esti bun, nu lasa pe nimeni sa iti spuna ca ceea ce vrei tu sa faci e o prostie, viata e prea scurta pentru regrete.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top