1. Cea mai buna metoda de a prezice viitorul este sa creezi
viitorul.
2. Trebuie sa iti ierarhizezi timpul pe care il acorzi unor
probleme si situatii. Nu dispui de resurse nelimitate asa ca trebuie sa
vezi ce aspecte au nevoie de atentia ta
constanta si care sunt lucrurile care pot sa mearga de la sine. Este una din cele mai importante decizii pe
care o poti lua, pentru ca ea va fi cea
care va dicta succesul ideilor tale.
3. Chiar daca la inceput crezi ca poti gasi un echilibru
intre viata profesionala si cea personala; majoritatea antreprenorilor de succes recunosc ca acest
lucru nu exista. Tu poti fi exceptia de
la regula insa nu trebuie sa te astepti ca acest lucru sa se intample, succesul vine cu anumite sacrificii.
4. Majoritatea antreprenorilor de succes nu vin cu idei
grozave, pur si simplu rezolva problemele actuale care impiedica un produs sa
ajunga la un numar cat mai mare de persoane. Cu alte cuvinte nu trebuie sa
reinventezi roata sau alt mijloc de transport pentru a deveni de succes, pur si
simplu trebuie sa gasesti o metoda de prezentare care sa rezolve problemele
actuale ale pietei si sa atragi mai multi oameni spre afacerea ta.
5. Faptele sunt cele mai importante Nu te mai gandi si treci
la treaba, momentul prielnic; cel pe care il astepti pentru a incepe ceva nu va
veni niciodata. Dezvolta ideea cu uneltele pe care le ai la indemana, pe
parcurs vei dobandi abilitati care vor crea momentul ateptat de tine.
6. Nu grabi o idee. Astazi majoritatea antreprenorilor
incearca sa grabeasca calatoria spre “linia de sosire” fara sa isi dea seama ca
aceasta decizie va aduce dupa sine multa frustrarea. Indiferent cat de buna
este ideea ta incearca sa mergi cu pasi mici dar siguri catre telul pe care ti
le-ai propus.
7. Nu deveni obsedat de control, cu alte cuvinte nu incerca
sa faci o ierarhie in compania ta, asta va distruge creativitatea pentru ca
undeva ideile cu adevarat bune se vor bloca, incurajeaza personalul sa
vorbeasca deschis si sa isi spuna parerile si ideile asupra proiectelor in
desfasurarea.
8. Nu mai incerca sa iti imbunatatesti punctele slabe, prea multi oameni incearca sa isi acopere
slabiciunile. Devin obsedati de faptul ca nu pot face un anumit lucru si uita sa
aduca in discutie atuurile lor. Intr-o afacere trebuie sa te jonglezi constant
cu punctele forte pe care afacerea ta le detine, vei observa cu timpul ca
atuurile vor corecta de la sine punctele slabe.
9. Poti intelege ideea de marketing in exact 20 de cuvinte.
Lasand la o parte toate definitiile pompoase marketingul se defineste: Trebuie sa iti dai seama cui se adreseaza
produsul tau, si sa determini cum il vei prezenta pentru a-l vinde.
Cea mai buna cercetare de piata de care ai nevoie? Scoate
produsul spre vanzare si vezi daca incepi sa ai clienti.
10. Daca clientului nu ii place produsul nu vei modifica
nimic schimband pretul sau metoda de promovare. Produsele nepopulare vor ramane
asa, nu pierde timp, nervi si bani incercand sa schimbi ambalajul, schimba
produsul !
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu