Sunt unele lucruri pe care nu le inveti la scoala/facultate despre afaceri, multi va prezinta niste teorii sau niste povesti de succes insa nimeni nu va spune ca in afaceri vei esua de 10 ori si vei avea succes o data. Ce ar trebui sa stie orice antreprenor:

1. Cea mai buna metoda de a prezice viitorul este sa creezi viitorul.

2. Trebuie sa iti ierarhizezi timpul pe care il acorzi unor probleme si situatii. Nu dispui de resurse nelimitate asa ca trebuie sa vezi  ce aspecte au nevoie de atentia ta constanta si care sunt lucrurile care pot sa mearga de la sine.  Este una din cele mai importante decizii pe care o poti lua, pentru ca ea va fi  cea care va dicta succesul ideilor tale.

3. Chiar daca la inceput crezi ca poti gasi un echilibru intre viata profesionala si cea personala; majoritatea  antreprenorilor de succes recunosc ca acest lucru nu exista.  Tu poti fi exceptia de la regula insa nu trebuie sa te astepti ca acest lucru sa se intample,  succesul vine cu anumite sacrificii.

4. Majoritatea antreprenorilor de succes nu vin cu idei grozave, pur si simplu rezolva problemele actuale care impiedica un produs sa ajunga la un numar cat mai mare de persoane. Cu alte cuvinte nu trebuie sa reinventezi roata sau alt mijloc de transport pentru a deveni de succes, pur si simplu trebuie sa gasesti o metoda de prezentare care sa rezolve problemele actuale ale pietei si sa atragi mai multi oameni spre  afacerea ta.

5. Faptele sunt cele mai importante Nu te mai gandi si treci la treaba, momentul prielnic; cel pe care il astepti pentru a incepe ceva nu va veni niciodata. Dezvolta ideea cu uneltele pe care le ai la indemana, pe parcurs vei dobandi abilitati care vor crea momentul ateptat de tine.

6. Nu grabi o idee. Astazi majoritatea antreprenorilor incearca sa grabeasca calatoria spre “linia de sosire” fara sa isi dea seama ca aceasta decizie va aduce dupa sine multa frustrarea. Indiferent cat de buna este ideea ta incearca sa mergi cu pasi mici dar siguri catre telul pe care ti le-ai propus.

7. Nu deveni obsedat de control, cu alte cuvinte nu incerca sa faci o ierarhie in compania ta, asta va distruge creativitatea pentru ca undeva ideile cu adevarat bune se vor bloca, incurajeaza personalul sa vorbeasca deschis si sa isi spuna parerile si ideile asupra proiectelor in desfasurarea.   
         
8. Nu mai incerca sa iti imbunatatesti punctele slabe,  prea multi oameni incearca sa isi acopere slabiciunile. Devin obsedati de faptul ca nu pot face un anumit lucru si uita sa aduca in discutie atuurile lor. Intr-o afacere trebuie sa te jonglezi constant cu punctele forte pe care afacerea ta le detine, vei observa cu timpul ca atuurile vor corecta de la sine punctele slabe.

9. Poti intelege ideea de marketing in exact 20 de cuvinte. Lasand la o parte toate definitiile pompoase marketingul se defineste:  Trebuie sa iti dai seama cui se adreseaza produsul tau, si sa determini cum il vei prezenta pentru a-l vinde.
Cea mai buna cercetare de piata de care ai nevoie? Scoate produsul spre vanzare si vezi daca incepi sa ai clienti.

10. Daca clientului nu ii place produsul nu vei modifica nimic schimband pretul sau metoda de promovare. Produsele nepopulare vor ramane asa, nu pierde timp, nervi si bani incercand sa schimbi ambalajul, schimba produsul !


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top