- Este foarte important sa iti iei timp suficient pentru planificare, pentru ca asta este un factor decisiv in organizarea unui eveniment.
- De asemenea, este imperativ sa faci o planificare cat mai amanuntita (invitati speciali, line-up(ceea ce presupune Dj care sa mixeze), animatoare, etc)
- Nu poti face lucruri marete cu bani putini. Asadar asigura-te ca ai un buget indeajuns de mare pentru a putea implementa toate ideile care le ai.
- Insa daca duci lipsa de un buget restrans trebuie sa iti faci calculele pentru cel mai rau scenariu posibil (se strica o boxa, nu vine un invitat, nu vine lume la eveniment), dupa ce ai acest scenariu in minte iti faci un calcul: ( Un numar minim de oameni ) X ( pretul biletelor ) = bani pe care trebuie sa ii ai la sfarsitul evenimentului in caz ca ......
- Este important sa ai o echipa motivata si entuziasta. Deci ori platesti oamenii sa faca treaba, ori cauti oameni care o fac din pasiune.
- Mereu cauta sa lucrez cu cei mai buni dintrun anumit domeniu. De asemenea cu cat este mai tanara echipa cu atat ai mai multe sanse ca ideea sa fie iesita din comun, trebuie sa fie ceva nou pentru ca trebuie sa atragi cat mai multi oameni: Black And Yellow Party, Facebook Party, Battle of Dj Party, etc; i o implementare pe masura a unei idei iti poate aduce un venit frumusel la sfarsitul petrecerii
- Acest factor este in stransa legatura cu planificarea. Intotdeauna trebuie sa aloci un deadline pentru fiecare punct din plan.
- De obicei ceva scris ajuta mult, chair daca echipa este tanara si va intelegeti intre voi, prietenii sunt prieteni, munca e munca asa ca nu ezita sa faci un acord scris !
- Nu promite ca faci ceva de care nu esti in stare.
- Rezuma-te la ceea ce poti face in timpul si bugetul necesar, nu sari calul.
- Pentru orice idee spune din start costurile si timpul de executie.
- Este tentant sa iei din prima un proiect mare (bani multi, faima etc , insa mai bine sa nu o faci. Sunt mari sanse sa esuezi, si sa iti strici reputatia (care este greu de indreptat). Asadar incepe de jos. Este mai indicat sa incepi de jos si sa iti construiesti un renume in timp, chiar daca aloci timp si proiectele sunt mici la inceput !
- Trebuie sa fii pregatit pentru orice ! Si cand zic orice ma refer la fiecare lucru neprevazut care poate sa apara inaintea, in timpul sau imediat dupa ce ai termiant evenimentul, asa ca mereu trebuie sa te astepti la lucruri neprevazute !
- Trebuie sa te dedici proiectului (cateodata poate o sa lucrezi foarte multe ore pe zi).
- Munca trebuie impartita in mod egal in echipa, pentru ca fiecare sa fie incarcat aproximativ la fel.
- Fiecare din echipa trebuie sa faca lucrurile la care se pricepe (de ex: nu pune pe cineva care nu stie photoshop sa se ocupe de designul invitatiilor.)
- Comunica eficient, in permanenta
- Comunica cu echipa fiecare detaliu
- Comunica mereu cu clientul, tine-l la curent cu stadiul in care esti cu anumite lucruri din planificare.
PROMOVEAZA IDEEA PE CARE O AI. Este crucial ca oamenii sa afle de evenimentul tau !
Facebook Tweeter diverse portale care se adreseaza evenimentelor (InOras, SapteSeri, ZilesiNopti) Toti sunt deschisi la colaborari cu tine daca si numai daca le propuneti sa devina parteneri media, adica logoul lor sa apara pe afisul petrecerii tale !
Multumiri : http://bogdandascalescu.ro/10-factori-pentru-un-eveniment-de-succes/
Multumiri : http://bogdandascalescu.ro/10-factori-pentru-un-eveniment-de-succes/
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu