Salutari,

 Daca esti in cautarea unui loc unde sa te relaxezi, ei bine Glam este perfect pentru tine !
 Imediat cum intri esti placut surprins de marimea locului, de zambetul cu care te intampina chelnerii si de ambient.
 Poate parea juvenil insa eu sunt atras de...canapele, din punctul meu de vedere, felul in care sta clientul la masa ta spune multe despre tine ca local, iar eu sincer in Glam am stat cum nu se poate mai bine, asta plus faptul ca servirea este foarte rapida au facut sederea mea cu atat mai placuta.

 Calitatea produselor este foarte buna iar preturile sunt mai mult decat accesibile cu sau fara Happy Hour, insa daca esti student si chiar vrei sa petreci timp de calitate recomand cu caldura Glam, pe langa calitatea si servire impecabila, muzica este una foarte relaxanta, iar preturile sunt wow !

Trebuie sa incercati si voi va promit ca nu veti regreta !

Coffee break placut si ne citim data viitoare.

Linkul de facebook : http://www.facebook.com/glamiasi?ref=ts&fref=ts

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top