Mitul 1: Marketing presupune sa faci mai multi bani


De cele mai multe ori atunci când aud un consultant spunand, "trebuie sa faci mai mult marketing", aceasta persoană   spune , "Am nevoie de mai mulți bani." El spun acest lucru în momentul  in care afacerea  loveste o perioadă de stagnare , si astfel înceapă să se gândească la  îmbunătățirea veniturilor .

Scopul  marketing-ului este acela  de  a vă oferi opțiuni, în special optiuea de a va  dezvoltarea relatiile cu   clientii. Acesta lucru  permite să alegeti  un proiect, in defavoarea altul, si să înlocuiti  clientilor existente cu altii noi pentru a ajunge mai aproape de idealul tău.
Ce se întâmplă dacă ai putea face aceeasi sumă de bani de la două proiecte similare, dar unul dintre ele ar lua mult mai putin timp? Sau ce se întâmplă dacă ai putea vedea  un proiect care  produce mai multe  venituri insa ar genera complicații mult mai mult pentru un  client ?
Fără a  avea clienți potențiali în asteptare , nu ai nici o modalitate de a ieși din relațiile cu clienții mai putin satisfacatoari, si aveți un control redus asupra timpului liber sau a stresului. În loc sa gandesti  "mai multi clienti" inseamna  "mai multi bani", trebuie sa  pui piață să lucreze pentru tine astfel incat sa  genereze alegeri care va duce la o mai mare satisfactia generala cu afacerea dvs.

 Mitul 2: Marketing înseamnă sa spui  totul despre tine

Puțini consultanți vind un "lucru". Ei vând servicii, ceea ce presupune, consiliere și acțiune în numele clientului. Și mai presus de toate,  se vand pe ei insisi . Fără un anumit nivel personal de încredere un consultant nu va atrage clienti noi . Astfel fiecare consultant incearca sa explice cum "serviciile lor" sunt mai bunes, de ce ei sunt cea mai buna alegere pentru client. Aceasta conduce la un ciclu de   auto-descrieri  a acțiunilor consultantului, abordarea, principii, experiență, etc.

Insa clientii vor  auda  despre posibilele probleme si cum pot ele sa fie rezolvate, in alte cuvinte trebuie sa priviti problema din punctul lor de vedere, sa le aratati ca intelegeti perspectiva lor. Ei au nevoie să vadă încredere, ei au nevoie de solutii  realiste, ce iau  în considerare constrângerile cu care se confruntă la momentul actual: personale, financiare, legale, etc.

Mitul 3: Pasiunea pentru marketing determină succesul tau


Adesea oamenii  au mai  succes cu  sarcinile pe care le displac.  De exemplu multi  fac exercita în mod regulat, fără a "iubi" cu adevărat  acest lucru, insa pur si simplu fac asta pentru a se bucura de  beneficii oferite de un sport.

Este adevărat că pe măsură ce aflai mai multe despre marketing sunt sanse mari sa ajunga sa iti placa ceea ce faci. Insa  un program de marketing eficient este fundamental pentru o afacere de consultanta de succes. Poti invata sa faci marketing , fără a lăsa sentimentele tale cu privire la aceasta lucru  sa te opreasca.


Mitul 4: Marketingul se desfasoara pe piata online


Multi  consultanți de marketing  se ascund în spatele unor platforme online, cum ar fi siteuri sau blogguri. Acest lucru se intampla pentru ca  ai mai putine sanse sa fii resprins, acest lucru creaza o senzatie de siguranta.
Insa incercand o abordare "face to face" creeaza notă personală ce  poate face într-adevăr diferenta iesind in evidenta.Trebuie sa depui  o munca grea pentru a afla ce tipuri de mesaje  se potrivesc si merita  livrate pentru a   tine si  afacerea ta, in vederea imbunatatirii portofoliului sau pentru a iesi in evidenta pe  piata tinta.  

Marketingul nu se desfasoara online, piata online trebuie privita ca o nisa, o data intocmit un portofoliu de clienti trebuie sa gandesti si o strategie online.

Mitul 5: Succesul unui  consultant vine in urma unui plan de marketing perfect 

"A good marketing plan that is well executed will always outperform a great plan that is poorly executed !"

Vino cu un  plan, și apoi urmeaza-i pasii   constant. Ramai fidel planului  luni de zile,  până când vei avea unele date reale pentru a indica cât de bine funcționează, și dacă sunt sau nu câteva ajustări ce ar face dintr-un plan bun  unul si mai bun.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top