Mitul 1: Marketing presupune sa faci mai multi bani
De cele mai multe ori atunci când aud un consultant spunand, "trebuie sa faci mai mult marketing", aceasta persoană spune , "Am nevoie de mai mulți bani." El spun acest lucru în momentul in care afacerea loveste o perioadă de stagnare , si astfel înceapă să se gândească la îmbunătățirea veniturilor .
Scopul marketing-ului este acela de a vă oferi opțiuni, în special optiuea de a va dezvoltarea relatiile cu clientii. Acesta lucru permite să alegeti un proiect, in defavoarea altul, si să înlocuiti clientilor existente cu altii noi pentru a ajunge mai aproape de idealul tău.
Ce se întâmplă dacă ai putea face aceeasi sumă de bani de la două proiecte similare, dar unul dintre ele ar lua mult mai putin timp? Sau ce se întâmplă dacă ai putea vedea un proiect care produce mai multe venituri insa ar genera complicații mult mai mult pentru un client ?
Fără a avea clienți potențiali în asteptare , nu ai nici o modalitate de a ieși din relațiile cu clienții mai putin satisfacatoari, si aveți un control redus asupra timpului liber sau a stresului. În loc sa gandesti "mai multi clienti" inseamna "mai multi bani", trebuie sa pui piață să lucreze pentru tine astfel incat sa genereze alegeri care va duce la o mai mare satisfactia generala cu afacerea dvs.
Mitul 2: Marketing înseamnă sa spui totul despre tine
Puțini consultanți vind un "lucru". Ei vând servicii, ceea ce presupune, consiliere și acțiune în numele clientului. Și mai presus de toate, se vand pe ei insisi . Fără un anumit nivel personal de încredere un consultant nu va atrage clienti noi . Astfel fiecare consultant incearca sa explice cum "serviciile lor" sunt mai bunes, de ce ei sunt cea mai buna alegere pentru client. Aceasta conduce la un ciclu de auto-descrieri a acțiunilor consultantului, abordarea, principii, experiență, etc.
Insa clientii vor auda despre posibilele probleme si cum pot ele sa fie rezolvate, in alte cuvinte trebuie sa priviti problema din punctul lor de vedere, sa le aratati ca intelegeti perspectiva lor. Ei au nevoie să vadă încredere, ei au nevoie de solutii realiste, ce iau în considerare constrângerile cu care se confruntă la momentul actual: personale, financiare, legale, etc.
Mitul 3: Pasiunea pentru marketing determină succesul tau
Adesea oamenii au mai succes cu sarcinile pe care le displac. De exemplu multi fac exercita în mod regulat, fără a "iubi" cu adevărat acest lucru, insa pur si simplu fac asta pentru a se bucura de beneficii oferite de un sport.
Este adevărat că pe măsură ce aflai mai multe despre marketing sunt sanse mari sa ajunga sa iti placa ceea ce faci. Insa un program de marketing eficient este fundamental pentru o afacere de consultanta de succes. Poti invata sa faci marketing , fără a lăsa sentimentele tale cu privire la aceasta lucru sa te opreasca.
Mitul 4: Marketingul se desfasoara pe piata online
Multi consultanți de marketing se ascund în spatele unor platforme online, cum ar fi siteuri sau blogguri. Acest lucru se intampla pentru ca ai mai putine sanse sa fii resprins, acest lucru creaza o senzatie de siguranta.
Insa incercand o abordare "face to face" creeaza notă personală ce poate face într-adevăr diferenta iesind in evidenta.Trebuie sa depui o munca grea pentru a afla ce tipuri de mesaje se potrivesc si merita livrate pentru a tine si afacerea ta, in vederea imbunatatirii portofoliului sau pentru a iesi in evidenta pe piata tinta.
Marketingul nu se desfasoara online, piata online trebuie privita ca o nisa, o data intocmit un portofoliu de clienti trebuie sa gandesti si o strategie online.
Mitul 5: Succesul unui consultant vine in urma unui plan de marketing perfect
"A good marketing plan that is well executed will always outperform a great plan that is poorly executed !"
Vino cu un plan, și apoi urmeaza-i pasii constant. Ramai fidel planului luni de zile, până când vei avea unele date reale pentru a indica cât de bine funcționează, și dacă sunt sau nu câteva ajustări ce ar face dintr-un plan bun unul si mai bun.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu