Make up realizat de Victoria Ceban


In niste postari anterioare am prezentat cateva informatii despre Scoala de Make-Up Iasi. Am ramas de aceeasi parere, ca trebuie sa urmezi niste cursuri unde sa inveti cum sa faci niste machiaje corecte, sa inveti cum sa te faci remarcata, insa astazi nu vreau sa vorbesc despre asta. 
Astazi vreau sa va prezint niste machiaje cu adevarat fenomenale, din punctul meu de vedere, spun fenomenale pentru ca am urmarit pas cu pas evolutia Victoriei Ceban, absolventa a cursului de make-up si am ramas placut surprins sa vad cum de la niste simple machiaje s-a ajuns la o adevarata lucrare de arta.
Pentru ca va convinge de cele spuse mai sus va invit sa aruncati un ochi pe pagina Scolii de Make-Up:
http://www.facebook.com/ScoalaDeMakeUpIasi?fref=ts , merita fiecare apreciere din partea voastra

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Top